Hier bestel je de iPad die jouw kind op school gaat gebruiken. Log in voor toegang tot alle informatie, het aanbod en de service-opties.
De inloggegevens heb je gekregen van school.
Heb je nog geen inloggevens ontvangen? Neem dan contact op met school.
Let op! Controleer, voor je op inloggen klikt, of je het juiste leerlingnummer hebt ingevuld.
Edu Wizard Login
Op het Niftarlake College werken we met Apple iPad om onze lessen interactiever, informatiever en aantrekkelijker te maken. In samenwerking met Amac, dé leverancier van Apple-producten in Nederland, bieden we je de mogelijkheid om een iPad met exclusieve korting aan te schaffen voor jouw kind. Ook de benodigde beschermhoes, eventuele accessoires en een verzekering kun je in deze webshop bestellen.
Het bestelproces wijkt af van wat je normaal in webwinkels gewend bent. Zo kun je in onze webshop alleen maar de producten kiezen die wij als school hebben geselecteerd. Bovendien kun je tijdens het bestelproces niet terug naar je winkelmandje om aanpassingen te doen.
Lees daarom goed de informatie op deze website. Scroll hiervoor verder door naar beneden.
iPad 10e generatie
In één keer betalen
Verzekering optioneel
Beschermhoes optioneel
Afhalen in de winkel of thuisbezorgd
Het Niftarlake College en Amac Onderwijs hebben een iPad voor jou geselecteerd. Je kunt zelf kiezen voor de hoeveelheid opslag op het apparaat.
Op deze iPad krijg je een speciale korting. Deze korting is alleen bedoeld voor leerlingen van het Niftarlake College. Om een iPad te kiezen klik je bovenaan deze pagina op ‘Start’. Na de productkeuze kom je terecht in de betaalstraat. Aan het eind van de betaalstraat betaal je jouw bestelling direct via iDEAL.
Verzendmethode.
Thuisbezorgen
Na het plaatsten van jouw bestelling bezorgt PostNL deze binnen 2 weken veilig en kosteloos bij je thuis. Zodra PostNL jouw bestelling heeft ontvangen, krijg je een email met een Track & Trace-code. Hiermee kun je de levering online volgen tot het levermoment.
Afhalen in de winkel
Je kunt jouw bestelling ook afhalen bij een Amac-winkel. Afhalen in de winkel is altijd gratis. Je krijgt een mailbevestiging zodra jouw bestelling voor je klaarligt.
Amac Zelfverzekerd Verzekering.
Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.
Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt
Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar QSX voor een periode van 36 maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.
Koop De premie is € 129,- bij een iPad met 64GB opslag en € 179,- bij een iPad met 256GB opslag. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door QSX Claims. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van Zelfverzekerd betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.
Wat te doen bij schade? Bij een defect of schade vul je eerst het QSX Claims-schadeformulier in. Daarna ontvang je per e-mail een bevestiging. In deze e-mail staan ook verzendinstructies, uitleg over hoe je jouw iPad gratis opstuurt. Het eigen risico van € 50,- betaal je rechtstreeks aan QSX Claims.
Lees meer
Lees minder
Een beheerde iPad.
De iPad die je via deze website bestelt is een ‘beheerde’ iPad. Dit betekent dat jouw iPad automatisch is gekoppeld aan een programma waarmee jouw school instellingen, apps en content kan beheren.
Hierdoor kan de school van tevoren of tijdens de les:
Het juiste wifi-netwerk instellen;
Educatie-apps automatisch op de iPad installeren;
Documenten verspreiden die tijdens de les nodig zijn.
Daarnaast kan de school de iPads koppelen aan die van de docent. Hierdoor kan de docent bijvoorbeeld zorgen dat alle leerlingen in dezelfde app werken of tijdens toetsen apps blokkeren.
Door de iPad te beheren, kan de iPad optimaal worden gebruikt. Het beheren is heel efficiënt, waardoor de benodigde IT-expertise wordt beperkt, de school de kosten laag kan houden en het configuratie-proces makkelijker is. Buiten schooltijd oefent de school geen invloed uit op jouw iPad. Je kunt jouw iPad verbinden met je thuisnetwerk en jouw eigen apps downloaden. De iPad kan dan worden gebruikt zoals jij dat wilt.
Veelgestelde vragen
Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?
Ja, zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van Amac. Als je binnen 30 minuten geen mail hebt gekregen, neem dan contact op met Amac via de chat op amac.nl/klantenservice.
Als jouw bestelling is verstuurd ontvang je bericht van Amac. Daarna ontvang je ook bericht over de levering. Van wie je bericht krijgt hangt af van de leveringsoptie die je hebt gekozen. Je kunt bericht krijgen van PostNL (thuisbezorgen), Amac (afhalen in de winkel) of jouw school (afhalen op school).
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Thuisbezorgd Jouw bestelling wordt binnen 2 weken veilig thuisbezorgd door PostNL. Als je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace-code.
Afhalen winkel Je bestelling ligt binnen 2 weken voor jou klaar in de Amac Store van jouw keuze. Je krijgt bericht wanneer het zover is.
Is een hoes verplicht wanneer ik een verzekering afsluit?
Ja, een hoes is dan verplicht. De verzekering biedt alleen dekking als jouw iPad wordt gebruikt in de beschermhoes die je koopt in deze webshop.
Mijn iPad is kapotgegaan of gestolen. Wat nu?
Zelfverzekerd Als je Zelfverzekerd hebt afgesloten, vul je bij een garantiedefect, defect door schade of diefstal altijd eerst het QSX Claims schadeformulier in. Per e-mail ontvang je dan een bevestiging en instructies voor het gratis opsturen van jouw iPad. Het eigen risico van € 50,- betaal je rechtstreeks aan QSX Claims. QSX Claims zorgt voor een zo snel mogelijke reparatie of vervanging van jouw iPad. Na de reparatie of vervanging ontvang jij je iPad (retour) op jouw huisadres.
Reparatie zonder verzekering Als de iPad kapot is gegaan en je geen verzekering hebt afgesloten, kun je de iPad via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n 2 weken.
Overige informatie Het Niftarlake College is niet verantwoordelijk voor de reparatie van de iPad. Reparatie verloopt volledig via de verzekering of Amac als het buiten de verzekering valt. Tijdens de reparatie van de eigen iPad kunt u altijd een leen-iPad aanvragen via het Niftarlake College. Hiervoor kan u mailen naar [email protected]